
ZAPYTANIA OFERTOWE 1
07.12.2024r. Rozeznanie rynku dotyczące przedstawienia oferty cenowej na wykonanie usługi: „Szkolenia/warsztaty z zakresu kompetencji miękkich”, w ramach projektu pt. „Czas na Ciebie” nr FESL.07.02-IZ.01-0601/23, współfinansowanego w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+).
Niniejsze postępowanie toczy się w oparciu o zasadę rozeznania rynku, określoną w aktualnie obowiązujących „Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027”, wydanych przez Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej.
1. Zamawiający
„L. & P.” Sp. z o.o. Agencja Zatrudnienia. Nr certyfikatu 6828.
44-300 Wodzisław Śląski
ul. Ks. Płk. W. Kubsza 28
NIP 647 254 37 74
REGON 241819101
2. Osoba uprawniona do kontaktów
Osoba uprawniona do kontaktów ze strony Zamawiającego w kwestiach
merytorycznych i proceduralnych:
Katarzyna Klusaczyk – Kierownik Biura
tel.: 32 414 74 04
e-mail: biuro@lp.info.pl
3. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie grupowych szkoleń/warsztatów z zakresu kompetencji miękkich, dla każdego/ej ze 160 uczestników/czek projektu, w grupach maksymalnie 10 osobowych. Tematyka szkolenia/warsztatu musi być zgodna ze zdiagnozowanymi potrzebami i potencjałem uczestników/czek projektu oraz uwzględniać zdiagnozowane potrzeby rynku pracy. Szkolenie lub warsztat ma gwarantować nabycie przez uczestników/czki umiejętności racjonalnego prowadzenia gospodarstwa domowego, aktywnego poszukiwania pracy, umiejętności przygotowania własnego CV, listu motywacyjnego, pisania pism urzędowych i podań, poznania podstaw prawa pracy, prowadzenia działalności gospodarczej, administracyjnej, autoprezentacji itp.
Ponadto, tematyka szkoleń/warsztatów może być związana z pobudzaniem i inspirowaniem uczestników/czek projektu do odbudowywania prawidłowych zachowań prospołecznych, kształtowaniem aktywnej i odpowiedzialnej postawy życiowej. Uczestnicy/czki warsztatów mogą korzystać z treningów interpersonalnych obejmujących m.in.: komunikację społeczną, asertywność, wzmocnienie samooceny i poczucia własnej wartości, pokonywania stresu oraz naukę wyznaczania własnych celów i sposobów ich osiągania.
4. Termin realizacji zamówienia
Przewidywany termin realizacji zamówienia luty 2025r – wrzesień 2028r, w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników/czek projektu.
5. Wymagania dotyczące sporządzenia oferty i realizacji umowy
1) Przedstawiona cena wykonania usługi musi zawierać wszelkie obciążenia publicznoprawne, w przypadku konieczności ich poniesienia.
2) O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, których kadra posiada:
- wykształcenie wyższe kierunkowe zgodne z tematyką szkolenia,
- co najmniej 2 – letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia szkolenia
o określonej tematyce.
3) Oferent składający ofertę, nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo Zamawiającym, zgodnie z Załącznikiem nr 2.
4) Oferta musi zawierać cenę jednostkową brutto za przeprowadzenie szkolenia dla 1 osoby, zgodnie z Załącznikiem nr 1.
5) Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6) Oferta musi uwzględniać m.in. koszty wynajmu sali szkoleniowej, pracy trenera, materiałów szkoleniowych i dydaktycznych oraz cateringu kawowego i obiadowego (gdy występuje taka konieczność)
7) Zamawiający zaleca, by Oferent przy realizacji przedmiotu umowy stosował zasadę zrównoważonego rozwoju tj. np.:
- racjonalne planowanie produkcji materiałów informacyjno-promocyjnych z
nastawieniem na jakość, a nie ilość;
- udostępnianie materiałów szkoleniowych jeśli to możliwe w formie elektronicznej;
- umieszczenie w salach szkoleniowych pojemników do segregacji śmieci wraz z
odpowiednimi tablicami informacyjnymi;
- rozmieszczenie w salach szkoleniowych informacji przypominających o
konieczności dbałości o środowisko oraz oszczędzaniu wody i energii elektrycznej.
8) Oferent zobowiązany jest do dostosowania zajęć do indywidualnych potrzeb i możliwości osób z niepełnosprawnościami, ujawnionych na etapie rekrutacji.
9) Oferent jest zobowiązany podejmować odpowiednie kroki w celu zapobiegania wszelkiej dyskryminacji ze względu na płeć, rasę lub pochodzenie etniczne, religię lub światopogląd, niepełnosprawność, wiek lub orientację seksualną a w szczególności wziąć pod uwagę zapewnienie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
6. Forma, termin i miejsce składania ofert
1) Złożona oferta powinna zawierać wszystkie dane wymagane w Załącznikach.
2) Ofertę można przesłać w formie pisemnej na adres Zamawiającego (decyduje data wpływu), elektronicznie na adres biuro@lp.info.pl., bądź złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego.
3) Oferty należy przesłać lub złożyć najpóźniej do dnia 21.12.2024r.
7. Kryteria wyboru oferty
W postępowaniu przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę oferty.
Zamawiający dokona wyboru oferty w oparciu o następujące kryterium:
cena jednostkowa brutto szkolenia/warsztatu z zakresu kompetencji miękkich dla 1 osoby
ZAPYTANIA OFERTOWE 2
07.01.2025r. Rozeznanie rynku dotyczące przedstawienia oferty cenowej na wykonanie Testu psychometrycznego kompetencji społecznych oraz poradnictwa psychologicznego w ramach projektu pt. „Czas na Ciebie” nr FESL.07.02-IZ.01-0601/23, współfinansowanego w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+).
Niniejsze postępowanie toczy się w oparciu o zasadę rozeznania rynku, określoną w aktualnie obowiązujących „Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027”, wydanych przez Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej.
1. Zamawiający
„L. & P.” Sp. z o.o. Agencja Zatrudnienia. Nr certyfikatu 6828.
44-300 Wodzisław Śląski
ul. Ks. Płk. W. Kubsza 28
NIP 647 254 37 74
REGON 241819101
2. Osoba uprawniona do kontaktów
Osoba uprawniona do kontaktów ze strony Zamawiającego w kwestiach
merytorycznych i proceduralnych:
Katarzyna Klusaczyk – Kierownik Biura
tel.: 32 414 74 04
e-mail: biuro@lp.info.pl
3. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie „Testu psychometrycznego kompetencji społecznych” (Załącznik nr.1), 2 szt. dla każdego ze 160 uczestników/czek projektu, w celu dokonania za pomocą klucza opisowej oceny każdego/ej uczestnika/czki projektu na wstępie i na zakończenie uczestnictwa w projekcie,
b) przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla 160 uczestników/czek projektu, w wymiarze średnio 4h/os., celem określenia potrzeb i deficytów oraz sytuacji życiowej uczestnika/czki, a następnie praca z tą osobą zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami w IŚR.
4. Termin realizacji zamówienia
Przewidywany termin realizacji zamówienia luty 2025r – wrzesień 2028r, w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników/czek projektu.
5. Wymagania dotyczące sporządzenia oferty
1) Przedstawiona cena wykonania usługi musi zawierać wszelkie obciążenia publicznoprawne, w przypadku konieczności ich poniesienia.
2) O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy
posiadają wykształcenie wyższe psychologiczne oraz co najmniej 2 – letnie doświadczenie w pracy zawodowej.
3) Oferent składający ofertę, nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo Zamawiającym, zgodnie z Załącznikiem nr 3.
4) Oferta musi zawierać cenę jednostkową oraz wartość brutto zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 2.
5) Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Forma, termin i miejsce składania ofert
1) Złożona oferta powinna zawierać wszystkie dane wymagane w Załącznikach.
2) Ofertę można przesłać w formie pisemnej na adres Zamawiającego (decyduje data wpływu), elektronicznie na adres biuro@lp.info.pl., bądź złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego.
3) Oferty należy przesłać lub złożyć najpóźniej do dnia 21.01.2025r.
7. Kryteria wyboru oferty
W postępowaniu przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę oferty.
Zamawiający dokona wyboru oferty w oparciu o następujące kryterium:
łączna cena jednostkowa brutto za wykonanie 1 testu oraz przeprowadzenie 1h poradnictwa psychologicznego - 100 % (100 pkt).
ZAPYTANIA OFERTOWE 320.01.2025r. Rozeznanie rynku dotyczące przedstawienia oferty cenowej godziny pracy doradcy zawodowego, na opracowanie Indywidualnej Ścieżki Reintegracji (IŚR) lub Indywidualnego Planu Działania (IPD). w ramach projektu pt. „Czas na Ciebie” nr FESL.07.02-IZ.01-0601/23, współfinansowanego w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+).
Niniejsze postępowanie toczy się w oparciu o zasadę rozeznania rynku, określoną w aktualnie obowiązujących „Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027”, wydanych przez Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej.
1. Zamawiający
„L. & P.” Sp. z o.o. Agencja Zatrudnienia. Nr certyfikatu 6828.
44-300 Wodzisław Śląski
ul. Ks. Płk. W. Kubsza 28
NIP 647 254 37 74
REGON 241819101
2. Osoba uprawniona do kontaktów
Osoba uprawniona do kontaktów ze strony Zamawiającego w kwestiach
merytorycznych i proceduralnych:
Katarzyna Klusaczyk – Kierownik Biura
tel.: 32 414 74 04
e-mail: biuro@lp.info.pl
3. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dla każdego ze 160 uczestników/czek projektu Indywidualnej Ścieżki Reintegracji (IŚR) lub Indywidualnego Planu Działania (IPD). Powyższy dokument będzie przygotowany zgodnie z zasadą indywidualizacji wsparcia uczestnika/czki, poprzedzony diagnozą przeprowadzoną przy pomocy przynajmniej jednego wystandaryzowanego narzędzia zatwierdzonego przez psychologa/doradcę zawodowego.
Dokument powinien zawierać m.in.:
- diagnozę, w której będą informacje o mocnych i słabych stronach, źródłach problemów, a
także oczekiwania uczestnika/czki, dotychczasowe doświadczenie i kwalifikacje,
- poszczególne działania prowadzące do realizacji celów w ramach projektu oraz działania do
samodzielnej realizacji przez uczestnika/czkę projektu,
- przybliżone terminy realizacji każdego działania,
- oczekiwane rezultaty działań, ocenę podejmowanych działań wraz ze sposobem dokonania tej
oceny,
- opis faktycznych rezultatów działań (stwierdzane na spotkaniach monitorujących z
uczestnikiem/czką projektu),
- wynik końcowy realizacji całej ścieżki (opisany na spotkaniu podsumowującym).
Opracowana ścieżka dla danego Uczestnika/czki powinna być monitorowana i aktualizowana w czasie realizacji wsparcia(minimum jednokrotnie).Pierwsza weryfikacja i ewentualna modyfikacja ścieżki ma nastąpić po minimum 3 miesiącach od rozpoczęcia przez Uczestnika/czkę udziału w projekcie.
Czas przygotowania, monitoringu i aktualizacji ścieżki wynosi 12h na 1 Uczestnika/czki projektu.
4. Termin realizacji zamówienia
Przewidywany termin realizacji zamówienia luty 2025r – wrzesień 2028r, w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników/czek projektu.
5. Wymagania dotyczące sporządzenia oferty i realizacji umowy
1) Przedstawiona cena wykonania usługi musi zawierać wszelkie obciążenia publicznoprawne, w przypadku konieczności ich poniesienia.
2) O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają poniższe warunki dotyczące doradcy zawodowego:
a) wykształcenie wyższe/ zawodowe kierunkowe lub posiada certyfikat, zaświadczenie
bądź inny dokument umożliwiający udzielenie wsparcia i potwierdzającego:
- posiadanie uprawnień do stosowania odpowiednich dla danej osoby metod pracy, testów badających predyspozycje i zainteresowania oraz testów psychologicznych lub
- ukończenie szkoleń metodycznych umożliwiających kompetentne wykonywanie zadań na stanowisku doradcy zawodowego
b) co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia poradnictwa zawodowego.
Ponadto podmiot realizujący usługę doradztwa/poradnictwa zawodowego posiada wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia lub Rejestru Instytucji Szkoleniowych.
3) Oferent składający ofertę, nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo Zamawiającym, zgodnie z Załącznikiem nr 2.
4) Oferta musi zawierać cenę jednostkową brutto za 1h, zgodnie z Załącznikiem nr 1.
5) Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6) Zamawiający zaleca, by Oferent przy realizacji przedmiotu umowy stosował zasadę zrównoważonego rozwoju tj. np.:
- racjonalne planowanie produkcji materiałów informacyjno-promocyjnych z
nastawieniem na jakość, a nie ilość;
- udostępnianie materiałów szkoleniowych jeśli to możliwe w formie elektronicznej;
- umieszczenie w salach szkoleniowych pojemników do segregacji śmieci wraz z
odpowiednimi tablicami informacyjnymi;
- rozmieszczenie w salach szkoleniowych informacji przypominających o
konieczności dbałości o środowisko oraz oszczędzaniu wody i energii elektrycznej.
7) Oferent zobowiązany jest do dostosowania zajęć do indywidualnych potrzeb i możliwości osób z niepełnosprawnościami, ujawnionych na etapie rekrutacji.
8) Oferent jest zobowiązany podejmować odpowiednie kroki w celu zapobiegania wszelkiej dyskryminacji ze względu na płeć, rasę lub pochodzenie etniczne, religię lub światopogląd, niepełnosprawność, wiek lub orientację seksualną a w szczególności wziąć pod uwagę zapewnienie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
c) Forma, termin i miejsce składania ofert
1) Złożona oferta powinna zawierać wszystkie dane wymagane w Załącznikach.
2) Ofertę można przesłać w formie pisemnej na adres Zamawiającego (decyduje data wpływu), elektronicznie na adres biuro@lp.info.pl., bądź złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego.
3) Oferty należy przesłać lub złożyć najpóźniej do dnia 27.01.2025r.
d) Kryteria wyboru oferty
W postępowaniu przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę oferty.
Zamawiający dokona wyboru oferty w oparciu o następujące kryterium:
cena jednostkowa brutto jednej godziny pracy
ZAPYTANIE OFERTOWE 4
18.02.2025r. ZAPYTANIE OFERTOWE nr BK/6/FESL.05.04-IP.02-07E0/23
dotyczące wyboru Wykonawcy świadczącego usługę w zakresie identyfikacji potrzeb uczestnika projektu, poprzez diagnozowanie potrzeb szkoleniowych lub walidacyjnych oraz opracowania lub aktualizacji Indywidualnego Planu Działania (o którym mowa w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy)
dla Uczestników/-czek w ramach projektu pt. „Moja przyszłość” nr FESL.05.04-IP.02-07E0/23 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 dla Priorytetu: FESL.05.00- Fundusze Europejskie dla rynku pracy, dla Działania: FESL.05.04- Aktywizacja zawodowa osób pracujących.
I ZAMAWIAJĄCY
„L.&P.” Sp. z o.o.
ul. Ks. Płk. Wilhelma Kubsza 28 44-300 Wodzisław Śląski
NIP: 647 254 37 74, REGON : 241819101
tel.: 32 414 74 04, mail: biuro@lp.info.pl
II TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.). Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021–2027”.
III OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie identyfikacji potrzeb uczestnika projektu, poprzez diagnozowanie potrzeb szkoleniowych lub walidacyjnych oraz opracowania lub aktualizacji Indywidualnego Planu Działania (o którym mowa w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy) dla 110 Uczestników/czek projektu.
Uczestnicy/czki Projektu to osoby dorosłe (Ogółem 110 osób w tym 66 kobiet i 44 mężczyzn) pracujących, zatrudnionych na podstawie umów krótkoterminowych, umów cywilnoprawnych, ubogich pracujących, jak również odchodzących z rolnictwa, które zamieszkują (w rozumieniu Kodeksu Cywilnego) lub pracują na terenie województwa śląskiego, które zgłaszają się do projektu z własnej inicjatywy i biorą udział w formach wsparcia poza godzinami pracy.
Czas realizacji diagnozy wynosi 8 h dla 1 Uczestnika/czki projektu. Przez godzinę zegarową rozumie się 60 minut.
Zamawiający zastrzega, iż liczba Uczestników/czek Projektu w ramach zamówienia może ulec zmianie.
Realizacja przedmiotu umowy będzie się odbywać w Wodzisławiu Śl. ul. ks. płk. W. Kubsza 28. W uzasadnionych przypadkach, związanych ze stanem psychofizycznym danego/ej uczestnika/czki projektu, miejsce realizacji może ulec zmianie.
Wsparcie realizowane będzie od poniedziałku do piątku oraz w weekendy, w terminach i godzinach dostosowanych do potrzeb i preferencji Uczestników/czek Projektu.
W trakcie identyfikacji potrzeb osób pracujących zatrudnionych na podstawie umów krótkoterminowych, umów cywilnoprawnych, ubogich pracujących, jak również odchodzących z rolnictwa – w wieku 18-29 lat szczególny nacisk powinien zostać położony na: umiejętności cyfrowe, umiejętności niezbędne do podjęcia pracy w sektorze zielonej gospodarki, umiejętności niezbędne z punktu widzenia regionalnych/ lokalnych specjalizacji, umiejętności niezbędne w zawodach związanych z usługami zdrowotnymi i opiekuńczymi;
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) Wykonania dla Uczestników/czek Projektu usług określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym, z zachowaniem wysokich standardów jakościowych, w wymiarze czasowym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia;
b) Zapewnienia do realizacji zamówienia kadry (minimum jednej osoby) posiadającej kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówienia tj. wykształcenie kierunkowe uprawniające do wykonania przedmiotu zamówienia, co najmniej udokumentowane 2-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji przedmiotu zamówienia;
c) Posiadania aktualnego wpisu do KRAZ jeśli dotyczy;
d) Sporządzenia i/lub dostarczenia do Zamawiającego stosownej dokumentacji z przeprowadzonej diagnozy;
e) Zapewnienia Zamawiającemu oraz Instytucji Pośredniczącej oraz innym upoważnionym instytucjom wglądu do dokumentów (w tym dokumentów elektronicznych) związanych z realizacją zamówienia.
f) Oznakowania wszystkich dokumentów przekazywanych Uczestnikom/Uczestniczkom i Zamawiającemu odpowiednimi logotypami: Funduszy Europejskich oraz Unii Europejskiej wraz z logotypem Województwa Śląskiego.
g) Zapewnienia materiałów informacyjnych i innych pomocy dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia przedmiotu zamówienia;
h) Przekazywania Zamawiającemu wszelkiej oryginalnej dokumentacji związanej z realizowaną usługą do 5 dni roboczych po zakończeniu szkolenia oraz zeskanowanych dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego.
i) Ponadto Zamawiający zaleca by Wykonawca przy organizacji przedmiotu zlecenia stosował zasadę zrównoważonego rozwoju tj. np.:
· racjonalne planowanie produkcji materiałów informacyjno-promocyjnych z nastawieniem na jakość, a nie ilość
· udostępnianie materiałów szkoleniowych jeśli to możliwe w formie elektronicznej
· umieszczenie w salach szkoleniowych pojemników do segregacji śmieci wraz z odpowiednimi tablicami informacyjnymi;
· rozmieszczenie w salach szkoleniowych informacji przypominających o konieczności dbałości o środowisko oraz oszczędzaniu wody i energii elektrycznej.
k) Oferent jest zobowiązany podejmować odpowiednie kroki w celu zapobiegania wszelkiej dyskryminacji ze względu na płeć, rasę lub pochodzenie etniczne, religię lub światopogląd, niepełnosprawność, wiek lub orientację seksualną a w szczególności wziąć pod uwagę zapewnienie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.